Återbetalning vid öppet köp
Jag skickade tillbaka en produkt för några dagar sedan, ni kontaktade mig och godkände returen och sa att jag skulle kunna se återbetalningen på mitt konto inom tre arbetsdagar men jag kan inte se att en återbetalning skett, vad kan ha hänt?
Ibland kan det vara så att återbetalningen kan ses samma datum som betalningen gjorde till oss. Var vänlig kontrollera ditt kontoutdrag, där du bör se återbetalningen under samma datum som du gjorde beställningen.
Skulle du fortfarande inte se någon inbetalning, Kontakta oss
Hur gör jag en återbetalning på mina varor; 1) Ska fakturan bifogas? 2) Ska några andra handlingar/papper/uppgifter bifogas? 3) Kan jag använda samma brev som jag fick varan i vid returneringen?
Du gör en retur via returhantering där får du ett returid som ska skickas in med produkten, vi behöver endast returid samt ordernummer. Om fakturan inte ännu är betald makulerar vi den, i annat fall behöver vi dina kontouppgifter (dessa fyller du i i Returhanteringen). Du kan använda samma brev som varan kom i men du behöver sätta på nytt porto.
Jag vill fylla i mina kontouppgifter i returhantering för ett återköp men det finns inget bakom länken.
Vänligen kontakta oss på support@iphonebutiken.se så ska vi kika närmare på detta.
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst
- Funnits sen 2008
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst