Vad kostar frakten?
Vi tillämpar fast frakt på 49 kr förutom på ordrar över 1000 kr, då är frakten fri.
Hur lång leveranstid har ni?
Om du lägger en order på en eller flera produkter som finns i lager innan kl 14:00 så skickas din order samma dag. Läggs ordern efter kl 14:00 så skickas den nästa vardag.
Om det är en produkt i ordern som inte finns i lager eller ligger på fjärrlager så inväntar vi den innan hela ordern skickas till dig.
Jag har fått fakturan för köpet men inte produkten?
Så snart vi skickar din order så kommer Svea att aktivera fakturan och skicka den till dig via mail (syns även om du använder Sveas app). Då ordern skickas samtidigt så kommer paketet någon dag efter fakturan.
Jag har inte fått min faktura, vad gör jag?
Fakturan skickas via mail så glöm inte att kolla bland skräpposten ifall den hamnat där. Saknar du din faktura kan du antingen logga in i Svea app och hitta den där, eller kan du
kontakta Svea direkt så skickar de ut betalningsuppgifterna på nytt.
Hur får jag ett kvitto på mitt köp?
Ett kvitto på ditt köp hittar du härJag har lagt en order men inte fått en orderbekräftelse?
Troligen har orderbekräftelsen hamnat i din skräppost så titta gärna där. Om den inte finns där är du välkommen för att
kontakta oss för att se om det blivit fel någonstans.
Hur gör jag en retur / reklamation?
Du går in på
www.iphonebutiken.se/retur/ och fyller i alla fält för att få information om hur du går vidare.
Hur vet jag om ni har mottagit och behandlat min retur?
Så snart vi mottagit din produkt i retur så kommer vi att kontakta dig via epost.
Vad gör jag om jag saknar återbetalningen för min retur?
Om vi har mailat dig att vi har godkänt din retur så har även en återbetalning (eller makulering av faktura) skapats via Svea. Det tar cirka 2-5 arbetsdagar för dem att hantera återbetalningen. Saknar du en återbetalning efter den tiden så är det
Svea som ska kontaktas då det är de som gör utbetalningen.
Hur kan jag kontakta er?
Du når oss via SMS (
0766862902),
epost eller chatt (nere till höger).