Garanti på Invisible Shield
Vad är det för garanti som gäller på Invisible Shield?
Såhär skriver Zagg (tillverkaren) om garantin:
Q: What does the warranty NOT cover?
A: Installation errors are not covered by the replacement guarantee. This includes bubbles under the invisibleSHIELD film, as well as incorrect alignment of the shield on your device. Please read the application instructions carefully, or watch our installation instruction videos, before installing your invisibleSHIELD.
Q: When Can I Get a Replacement?
A: If your invisibleSHIELD ever becomes scratched, torn, or damaged while protecting your device, we offer you a free invisibleSHIELD replacement for as long as you own your device. You are qualified for a free replacement if your shield was damaged while protecting your device.
Hej! Fick veta av Telenor här i Skövde att det bara är att maila er ang nytt INVISIBLE SHIELD GLASS 5/5S/5C,skydd. ( LÅNGTIDSGARANTI sade de) Jag inhandlade ett sådant till min dotter 2015-03-23. Det gick sönder när hon nu tappade telefonen för ett tag sedan. Telefonen klarade sig som tur var så där höll ni ju vad ni lovat, att det är ett bra skydd. För att få ett nytt nu så önskar ni se kvittot, om jag förstod Telenor rätt?! Jag har det här hemma så nu önskar jag bara att få en bekräftelse av er hur jag skall gå vidare med detta!? Tack på förhand, Mvh Jeanette
Vi har inget med Telenor att göra så det har nog blivit ett missförstånd. Jag råder er att kontakta Telenor igen.
Hej, hur gör jag och vart sänder jag mitt kvitto samt kort på min telefon med Glasskyd ZAGG IS PLUS IP 6/6S/7/8. Garantiskada. Skyddet är köpt på MediaMarkt i Växjö. Va där och frågade och fick då svaret Du får själv logga in på zagg.com.
Hej! Är produkten inte köpt hos oss utan i en annan butik behöver du skapa en reklamation hos Zagg via denna länk: https://support.zagg.com/hc/en-us/articles/213227928-How-do-I-make-a-warranty-claim-for-my-Product-
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst
- Funnits sen 2008
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst