Har en iphone 11 och Blink 500
Gäller Saramonic Blink 500 B4 - TX+TX+RX 2-to-1 (iPhone/iPad).
TX och RX är parkopplade men jag får inte ljudet att fungera när jag filmar med den inbyggda kameran. Har laddat ned Saramonic BTW app men inget ljud där heller. Det måste vara en inställning i telefonen, eller hur?
Den informationen vi fick från vår leverantör av Saramonic:
---
Det finns en app som heter SmartRecorder att ladda ner på APP STORE och Google Play, det händer med smartphones som använder Lightning eller USB-C att telefonens operativsystem eller den specifika appen inte använder eller vill använda porten för inspelning på alla appar. Det är något som konstant ändras med uppdateringar. Appen SmartRecorder är av Saramonic men fungerar även för andra märkens ljudprodukter som använder Lightning eller USB-C.
Detta är inte specifikt Saramonic utan gäller alla märken som använder dessa portar för ljudinspelning. De flesta appar och iOS .
Länk till appen: https://www.saramonic.com/AppDownloadQR/SmartRecorderQR.html
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst
- Funnits sen 2008
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst