Kan ej ansluta
Hej!
Har nyligen köpt denna produkt.
När jag försöker ansluta den misslyckas jag. Jag har en IPhone 5 och har tidigare använt andra Bluetooth-produkter som har kunnat anslutas utan problem.
Vad gör jag för fel?
Gäller iFrogz Impulse Wireless Earbuds.
Har du satt telefonen och headsetet i parningsläge? Är headsetet laddat? Vad får du för felmeddelande?
Hej! Jag har satt telefonen och headsetet i parningsläge. Headsetet är också fulladdat. Något felmeddelande har jag inte fått eftersom telefonen inte ens har upptäckt headsetet. Det senare ligger och blinkar blått med hög frekvens. Dock blinkar det inte rött som det står i bruksanvisningen att det skall göra.
Det låter som att själva headsetet inte är i parningsläge och därför hittar din telefon den inte. Har du följt instruktionerna? Du hittar dem här: https://support.zagg.com/hc/en-us/articles/226607748-How-do-I-power-and-pair-my-IFROGZ-Impulse-Wireless-Earbuds-
Tack för hjälpen!
Hej! Jag har exakt samma problem! Har följt samtliga instruktioner men inget får enheterna att para ihop sig. Ytterligare nåt tips?
Har du provat att följa instruktionerna i länken?: https://support.zagg.com/hc/en-us/articles/226607748-How-do-I-power-and-pair-my-IFROGZ-Impulse-Wireless-Earbuds-
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst
- Funnits sen 2008
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst