Har ni mottagit min reklamation?
Jag gjorde en reklamation för ett tag sen men inte hört av er, har ni mottagit min reklamation?
Så snart vi mottagit och behandlat din reklamation så kontaktar vi dig via mail.
Tänk på att du måste skicka in produkten du vill reklamera till oss för att vi ska kunna hantera din reklamation. Det räcker alltså inte att du bara gör ett ärende, vi behandlar ärendet när produkten är oss åter.
Hej,
För en dryg vecka sedan reklamerade jag order: 323316, art nr V1385-Z.
Enligt er hemsida hanterar ni reklamationer onsdagar och fredagar. Ni borde ha fått reklamationen onsdag förra veckan och jag borde då rimligen haft en utbytesprodukt i min brevlåda vid det här laget men har fortfarande inte fått någon försändelse från er. Vänligen bekräfta att ni erhållit reklamationen samt när jag kan förvänta mig en ny vara i retur.
Vänliga Hälsningar
Tove Hagevik
Vi hanterade ditt ärende igår och skickade ut en bekräftelse till dig i samband med det(kl 15:39) med information om att vi har mottagit din retur och godkänt den samt att vi kommer att skicka ut en ny produkt som önskat under morgondagen(läs idag 2018-01-04).
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst
- Funnits sen 2008
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst