Kontakta er vid reklamation / Öppet Köp?
Behöver jag kontakta er kundtjänst om jag vill reklamera eller skicka tillbaka en produkt genom öppet köp? Eller kan jag bara skicka in en anmälan till Returhantering och sen skicka in min produkt?
Du behöver inte kontakta oss för att göra en anmälan på öppet köp eller reklamation. Är du osäker på vad som gäller kan du alltid läsa igenom Våra köpvillkor . Skulle du fortfarande ha funderingar eller frågor är du välkommen att Kontakta oss
Hej!
Jag köpte ett puro booklet skydd till min iPad air som jag fick hem för en och en halv vecka sedan. Nu har jag funderingar på om mitt skal fungerar korrekt, för när man slår igen skalet så sitter skyddet fortfarande väldigt löst, den öppnar sig om man vinklar den så magneten är väldigt svag, den stängs av oc sätts på automatiskt när man öppnar den så det fungerar iallafall. Anledningen till att jag frågar är för att jag hade ett lika dant till min förra iPad 4, det skalet sitter fast i vilken vinkel det än är och känns på det sättet lite mer säkert. Så är det fel på produkten eller har dem gjort skalet sämre till air? Annars är det riktigt snyggt!
Med vänlig hälsning, Victor
Ja, framsidan är väldigt lätt att öppna och jag skulle tro att magneten inte är jättestark vilket gör att när du vinklar fodralet med framsidan nedåt eller åt sidan så öppnas fodralet.
Enligt Puros egna produktbeskrivning så ska skalet hållas fast med magneten och som sagt så gjorde min förra det också så jag tyckte det verkade lite konstigt för då är framsidan väldigt utsatt om man skulle råka tappa den?
Om du misstänker att det är något fel på din produkt kan du reklamera den till oss så undersöker vi saken. Du gör det via www.iphonebutiken.se/retur/ .
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst
- Funnits sen 2008
- 60 dagars öppet köp
- Snabb kundtjänst