Jabra Biz 2400 II är ett ultralätt trådbundet professionellt headset för de som vill ha enastående ljud och komfort i en extra hållbar design. Denna variant har normal bullerdämpning.
Jabra Biz 2400 II är ett förstklassigt headset för contact centers som levererar kristallklara samtal för en närmare kontakt med den du pratar med. BIZ 2400 II erbjuder ett fantastiskt ljud i båda ändarna av samtalet för en överlägsen kundupplevelse. Upp till 40 % lättare än konkurrerande headset och med ett lågt tryck från huvudbågen kan säljaren tack vare BIZ 2400 II fokusera på kundsamtalet som aldrig förr.
Bättre samtal
Den viktigaste egenskapen för ett headset i contact centers är att eliminera bakgrundsljudet i den hektiska miljön så att kunden hör din röst klart och tydligt.
Biz 2400 II har en överlägsen bullerdämpande mikrofon som hjälper till att eliminera bakgrundsljud för att ge en bättre kundupplevelse.
Bättre ljud
I en hektisk miljö behöver du ett bra ljud för att höra kundens röst. Dessutom, när du koncentrerar dig på arbetet vill du gärna lyssna på musik med HIFI-ljud. Jabra Biz 2400 II är bra på både och.
Bättre design
Jabra Biz 2400 II är utformat för att hålla i ett hektiskt contact center, vilket innebär färre headsetbyten, mindre nertid för dig och ditt team, samt lägre total ägandekostnad.
Bättre komfort
Jabra Biz 2400 II har en extremt lätt och diskret design. Detta innebär piggare säljare och mer produktiva samtal.
Jabra Biz 2400 II är ett förstklassigt headset för contact centers som levererar kristallklara samtal för en närmare kontakt med den du pratar med. BIZ 2400 II erbjuder ett fantastiskt ljud i båda ändarna av samtalet för en överlägsen kundupplevelse. Upp till 40 % lättare än konkurrerande headset och med ett lågt tryck från huvudbågen kan säljaren tack vare BIZ 2400 II fokusera på kundsamtalet som aldrig förr.
Bättre samtal
Den viktigaste egenskapen för ett headset i contact centers är att eliminera bakgrundsljudet i den hektiska miljön så att kunden hör din röst klart och tydligt.
Biz 2400 II har en överlägsen bullerdämpande mikrofon som hjälper till att eliminera bakgrundsljud för att ge en bättre kundupplevelse.
Bättre ljud
I en hektisk miljö behöver du ett bra ljud för att höra kundens röst. Dessutom, när du koncentrerar dig på arbetet vill du gärna lyssna på musik med HIFI-ljud. Jabra Biz 2400 II är bra på både och.
- HD Voice-tekniken ser till att du förstår den du pratar med utan problem
- Högtalarna reducerar bakgrundsljudet så att du kan fokusera på samtalet
- En specialutformad luftdämpande mikrofon filtrerar bort skarpa andningsljud och puffande läten som ofta hörs i samtal.
Bättre design
Jabra Biz 2400 II är utformat för att hålla i ett hektiskt contact center, vilket innebär färre headsetbyten, mindre nertid för dig och ditt team, samt lägre total ägandekostnad.
- Den förstärkta kabeln är gjord för att tåla användning i contact centers och är skyddad mot kontorsstolarnas hjul, vassa föremål och daglig användning
- Mikrofonarmen kan vridas 360 grader utan minsta risk att gå sönder. Vi kallar detta FreeSpin.
Bättre komfort
Jabra Biz 2400 II har en extremt lätt och diskret design. Detta innebär piggare säljare och mer produktiva samtal.
- 40% lättare än konkurrerande, kvalitativa headset
- Den justerbara huvudbågen och mikrofonarmen låter dig hitta den perfekta passformen
- Med kontrollenheten kan du ändra volym, stänga av ljudet på dina samtal, med mera
- PeakStop-tekniken stoppar plötsliga höga ljud eller signaler innan de når dina öron: Allt ljud över 118 db filtreras bort.
- Supermjuk huvudbåge och öronkudde med konstläderöverdrag
Passar: | Mac med USB-A |
Färg: | Svart |
Kontakt: | USB-A |
Bärstil: | On-ear, mono |
Modell: | 2496-829-309 |
[OUTOFSTOCK]
Omdömen (0):
Skriv ett omdöme
Finns i följande kategori(er):
Attribut
ANC: | Nej |
Anslutning: | USB-A |
Bluetooth: | Nej |
Färg: | Svart |
Hörlurstyp: | On-ear |
Stereo/mono: | Mono |